اوهوم :)
یــه בُخــــ♥ــــے بـے مـَـغـــز...ツ
✖تـا آخـر خط باهات مـی اومـدم ، اگه سرِراهم نـُـقطه نمی ذاشـتـی✖

 

 یـــہ سـریـام مثـِــــہ בستــہ ے صنـבلــے سینما مـے مونـטּ
 معلــوم نیـ๛ مالِ توئـــہ یـا بغل בستــے ^_^

sad troll face smiley

 ســلامتـــے مگـــــــــ๛
 ڪـہ یاـבموטּ בاـב زیـاـב ڪــــہ בوروبـرِ ڪسـے بپــرے
 میزنـــہ تو ســرت

 

هــروِـᓆـت פֿـواسـتـــے از בستِ ڪســے نآرآـפـــتـــ شــے ،
  
 اول یـــہ نگــاه بــہ سر تا پاش بنــבار ببیــטּ ارزِشِشو בارہ یا نـــہ

 انجمن تک سایت

 

 

باشـہ بابا تو פֿــــــــــــــــاص
 تو زورو
 ولـــے בِلــــــــــمــــ. . . . 
 تورو نـפֿـــوا๛
 بـבو بـــــــــــــــــرو
 (هررری)

آیــلآر  , good_o0o_girl

 

 

 تو בنـیــایـے ڪـــہ تو توش פֿــــــاصــے
 
 مـטּ با פֿـامـوش ڪرבטּ مــوבِم ،
 
 مـے رینـم بهــــش!! 
 



نظرات شما عزیزان:

پریناز
ساعت14:10---21 بهمن 1393
براووو خیلی پستات خاصن دمت قیژژژژ...راسی اگه دوس داشتی بیا وبم نظر تو بگو فدات بای
پاسخ:fadaaat chashm


ماهک
ساعت17:50---17 بهمن 1393
سلام .... برو تو وبم تبادل لینک دارم .....
تبادل کن ...مرسی


تانیا
ساعت5:44---17 بهمن 1393


دیگه عاشقـــــــی نمی کنم...

نه از ترس تــــو و عشق تـــــــو...

نــه مـــــن مدت هاست

چشمامو بروی حماقت بسته ام همین!!!


❤ ✘Z҉A҉H҉R҉A҉❤ ✘
ساعت16:34---16 بهمن 1393


بـِـــــــــــه بعــضــــيــــــــا بــــــــاس گـــــــــفــــــــت:

مــــــــيــدونـــي فـــــــرق ســــــــرت کــــــــجــــآس ؟

دوســـــت داشتــنـــت دقـــيـقــا بخـــوره هَـــمـون جــآ


❤ ✘Z҉A҉H҉R҉A҉❤ ✘
ساعت12:22---16 بهمن 1393
پشت یه کامیون نوشته بود:
"این دنیا مجهز به دوربین الهی ایست"


❤ ✘Z҉A҉H҉R҉A҉❤ ✘
ساعت12:04---16 بهمن 1393
سلامتی کسی که بش گفتن : رفیقت ارزش نداره.اونم لبخند زد و گفت:پس نمیفروشمش...

❤ ✘Z҉A҉H҉R҉A҉❤ ✘
ساعت11:16---16 بهمن 1393
مترسک گفت:
اى گندم تو شاهد باش مرا براى ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده اى بودم كه از گرسنگى مرد...!!!
وبت فوق العادستعزیزم....موفق باشییییی
پاسخ:fadat nafas


SAHAR
ساعت19:27---15 بهمن 1393
سادگیـــــم دل تـــــو زد....

بیا تا برایت بگویــــــــــــم چگونه بعد از تو

"شاهــــــــــرگ احساس" ادمـــــــــها را میزنم....!!!


JAVAD.A
ساعت0:28---15 بهمن 1393
دنیا !
بازی هایت را سرم درآوردی !
گرفتنی ها را گرفتی !
دادنی ها را ندادی !
حسرت ها را کاشتی !
زخم ها را زدی !
دیگر بس است چون چیزی نمانده ، بگذار بخوابم . . .
محتاج یک خواب بی بیدارم !


دلارام
ساعت23:42---14 بهمن 1393
دیگر نه اشکهایم را خواهی دید

نه التماس هایم را

و نه احساسات این دل لعنتی را …

به جای آن احساسی که کشتی ، درختی از غرور کاشتم



دلارام
ساعت23:34---14 بهمن 1393
گفتم بیا … گفت پاهایم یخ زده !
و من به پایش سوختم !!!
گرم شد …
رفت به سوی دیگری


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت14:03---13 بهمن 1393
تـــو "
تنهــــا دعـــای قشنــــگ منــــی
مبــــادا کســـی از خـــدا ،
بـــــی خبــــر بــــرای خـــودش، آرزویــــت کنــــد ...


حانیه
ساعت17:44---8 بهمن 1393
براووو وبت خیلی خوجملههههه و خاصه خوشم اومد ازش
پاسخ:فدات آجی تو ک جزو لینکامی :))


JAVAD.A
ساعت20:47---5 بهمن 1393
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند . . .

اما . . .

من جلوی دهانش را میگیرم

وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!!!

این روزها من . . .

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود . . .!!!

آرزوی خیلی ها بودم اما اسیر قدر نشناسی یک نفر شدم . . .!!!!!!!!!!!!


amir
ساعت18:29---5 بهمن 1393
avali ghashang bood

ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت14:19---5 بهمن 1393
به بعضیا باس گفت، عزیزم با من قهر نکن من منتتو نمیکشم . . . . . . .

من بخوام بند کفشمم ببندم دولا نمیشم پامو میارم بالا!!!
پاسخ:big like ;)


october girl
ساعت20:25---4 بهمن 1393
منم موافقم هرکی واسه خودش خاصه

sama
ساعت19:26---4 بهمن 1393
وبت عالیه موفق باشی

alitarjomeh
ساعت15:15---4 بهمن 1393
دیگه حرف های بد نزن بیتااااااااااااااا .....

هرکی واسه خودش خاصه !!!


پاسخ:man key harf bad zadam?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, | 13:54 | ▂▃▄▅▆▇█▓▒░BiTa░▒▓█▇▆▅▄▃▂ |